زندگی سخت میشود.
    باید بالا بیایی....
     بالا...
       بالاتر!..
                    

مدرسه و مشغول بودن!



سلام!
مدرسه ۲ روزه شروع شده، امروز سومین روز بود. هنوز شروع نشده باره  Homework ریخته رو دوشم! نمی دونم چی کار کنم حالا. ولی از همه چیزش من با این کلاس گیتار خیلی حال میکنم آخه سه شنبه دیگه امتحان داریم. واقعا ها قشنگ نیست!!؟؟؟
به هر حال انگلیسی که منو اصلا کشته، نه که خیلی عالیم!! هیچ کس هم نیست ولی اینش خوبه چون رو پای خودم وای میستم.
ریاضی رو هم بیا تو اینترنت وبلاگ درست کن که خیلی روش باحالیه! Keyboarding هم که خوابت میاد.
دیگه همیناست. تا خود دوشنبه هم تموم نمیشه، میدونم(شاید)!!!
خب، خوش باشید!

P.S : این پروین رو تازه پیدا کردم!







  هر وقت زمستون میشه یا نزدیکش پاهام سرد میشن، الان سرده... جالبه نه؟ مثل شمشیر فرودو توی ارباب حلقه ها. هر سه تا فیلمشو آوردم! 







مدرسه ها نزدیکن!!!!!!