LIVE 8







کنسرت LIVE 8 تا اونجایی که من دیدم و میدونم از صبح شروع شد تا (من تا ساعت ۵، ۶ بعدازظهر پای تلویزیون بودم) نمیدونم حالا تموم شد یا نه!
به هر حال Pink Floyd، و خیلی های دیگه هم بودن. Paul Mccurtny (نمیدونم اسپلش درسته یا نه) و یکی دیگه از گروهشون(The Beatels) آخرین کسانی بودن که من نگاه کردم. به هر حال امیدوارم به هدفشون برسن.






همین.

نظرات 3 + ارسال نظر
المیرا و تنها یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:41 ق.ظ http://www.asemoun-hasty.blogsky.com

سلام چطوری ایشالا که خوب باشی وب خوب و قشنگی داری بعضی جاهاش آدم رو تو فکر میبره
خیلی خوشحال شدم که با تو آشنا شدم
آرزو مند آرزو هات
بیا پیشم

رضا دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ق.ظ http://SetareyeAsemooneShab.persianblog.com

دیگه طاقتم تموم شد و نشستم دنبال فیلتر شکن گشتم تا بتونم اینجا رو باز کنم و بعد از مدتها بخونم و بخونم! گناه من چیه که میخوام «برگ و باد و من» بخونم و نمیتونم؟ اولش یه تشکر خیلی خیلی خیلی خیلی بزرگ بکنم به خاطر کمکی که بهم کردید. راستش اگه خواب دیده باشید خواب خیلی واقعی و درستی دیدید! این چند روزه بنا به دلایلی و مشکلاتی مرتب با دوستم بیرون هستیم اما مطمئنید که ما میخندیدیم؟ :) شاید گریه بوده!!! :)) حرفهاتون خیلی منو تو فکر فرو برد. هم به خاطر اینکه خیلی به واقعیت نزدیک بود و هم به خاطر اینکه واقعا نیاز به شنیدن دارم. زیاد حرف زدم ببخشید. در مورد این کنسرت لاو 8 من هم یه چیزایی شنیدم. واقعاً ابتکار فوق العاده و بی نظیریه. البته اینجا که هیچ خبری تا حالا در موردش رسما پخش نشده(!) و اگر هم شده من نشنیدم چون اصلا خونه نیستم یه مدتیه. فقط تو خونه میخوابم! بازم ممنون، ممنون و ممنون. راستی خوبی شما؟ و چشمک :)

یه خواننده وبلاک شنبه 18 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام چرا شما اینقدر دیر به دیر می نویسی؟ اگر قراره که اینجا برای نوشتن باشه پس خیلی کمه فعالیته. معذرت می خوام که این طور رک و راست حرف می زنم ولی باید حرفمو بزنم.
شروع کنید در مورد کارهای روزمره تان نوشتن. و بیان نظرات و احساسات. یا شروع کنید به قصه نوشتن. قصه های که از ایده ها و آروزهای خودتان سر چشمه می گیرد.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد